close

 

引述

 
 
   
http://www.youmaker.com/
Ben, the two of us need look no more
班,我倆不需再尋覓
We both found what we were looking for
我倆都已找到想要的
With a friend to call my own
屬於自己的朋友
I'll never be alone
我不再孤獨
And you, my friend, will see
而你,我的朋友,你會明白
You've got a friend in me
你找到了知己
 
Ben, you're always running here and there
班,你總是東奔西跑
You feel you're not wanted anywhere
你覺得再也沒有人需要你
If you ever look behind
如果你曾回頭望
And don't like what you find
卻不喜所見
There's one thing you should know
你必須明白一件事
You've got a place to go
有個地方是屬於你的
 
I used to say "I" and "me"
我過去常說"I"和"me"
Now it's "us", now it's "we"
現在,改成了"us"和"we"
 
Ben, most people would turn you away
班,大部分的人都拒你於門外
I don't listen to a word they say
我不想聽他們的說詞
They don't see you as I do
他們不像我一樣了解你
I wish they would try to
我希望他們能試試看
I'm sure they'd think again
我相信人們會重新思考
If they had a friend like Ben
只要他們有個像班一樣的朋友
 
Like Ben
像班一樣
(Like Ben)
(像班一樣)
Like Ben
像班一樣
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    狗媽 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()